fredag 17 februari 2012

Ett måste

Japp nu är det dags för ett av mina årliga måsten, som är den årliga redovisningen av sonens räkenskaper till överförmyndanämnden. Innan 1 mars ska den vara inlämnad så jag har tid på mig, men vill inte sitta is sista stund. med redovisningen som ska stämma på öret.
Igår fick jag igång handuksväven i köksvävstolen och det är bra mycket mer lockande sysselsättning, Jag vill ha dom färdiga och hänga upp när jag fått min ofrivilliga städrycket här hemma.
Jag har även två par nyvävda gardiner att hänga upp, och då vill jag fint och städat innan. Idag lyser solen och i helgen så varnas det för oväder och därför så tänker jag lämna mitt "måste" samt lockande vävstolar och gå ut på en promenad. 

2 kommentarer:

  1. Och se där ..., en inköpslista också!

    SvaraRadera
  2. Japp när huvudet är fullt av kreativa ideer, så måste det skrivas upp det som ska handlas för att komma ihåg.

    SvaraRadera