torsdag 8 mars 2012

Oj så gott!

Vi har landat i vårt älskade fjällparadis. Ett kort stopp hos EG-vilt i Lomsjökullen där vi köpte världens godaste Älgfalukorv som vi ska åtnjuta under våra uteturer i påsk, sedan ett kort stopp hos min syster,svåger och systerdotter med familj. När vi kom upp så tog jag fram den redan tillagade laxen och en flaska vin som vi fått av våra trevliga småländska fjällgrannar.
Och vi kan konstatera att vinet var verkligen gott, så gott att vi måste försöka få tag i det igen. I morgon kommer gänget på skoter och med bil, då barnen skall åka skidor i backen, på mat och gemytligt sällskap.Jag ska erkänna att jag älskar hela min släkt och tycker det är synd att inte syster med make kan komma skotrande över fjället så en av deras vovar väntar valpar. Men det ska bli jättetrevligt med de som kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar