söndag 23 juni 2013

Sista kvällen med gänget.....

Jag hittade kameran här hemma och hade inte glömt den på ön som jag trodde och här kommer en bildkavalkad av den trevligaste festen jag haft på ön någonsin, och kanske så var det säckpipan som gjorde midsommarfesten till en höjdpunkt.
Säckpipeblåsaren him self, med ett ursprung från Skottland och England, men född och uppvuxen på Vancouver Islands, och gift med min kusin Anna.
Flera ville prova som dom här herrarna.
Mina två mågar
Lite dans blev det också.

Medan andra tog det lugnt och bara lyssnade och njöt av musiken.
En boys toys fanns till för dom motorglada
Sedan så har vi fått en ny liten fin familjemedlem. En hundvalp med det stora namnet Boss, som en av döttrarna tillsammans med pojkvän införskaffat.
Och så trevligt vi haft, vilket kan bevisas av den här som återvinningslådan som plockas fram varje midsommar.
Nu är vi hemma och får äta restmat i flera dagar, men tack och lov så fick vi lite  hjälp av dotterns familj som bor i grannbyn.

1 kommentar: