söndag 1 september 2013

Adjöss och tack för de senaste 5 åren.......

Nu är det slut med fotograferingen med min lilla bloggkamera som jag köpte för 5 år sedan. Packningen kryper fram och jag får ofta meddelandet objektivfel.
Som tidigare pressfotograf så kan jag absolut inte vara utan en kamera. Visserligen så har vi mellankameran, som vi köpte på kryssningsfartyget som vi åkte för några år sedan, men den är lite större i format och jag ville ha en liten som jag kan ha i fickan.  En systemkamera med samma märke finns också, som är ännu större än mellankameran. Så låt mig presentera den nya som vi köpte på flygplatsen i Edinburgh för en vecka sedan som kommer att bli mig lika kär som den gamla. Den kommer att få samma namn som den gamla som heter bloggkamera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar