torsdag 11 maj 2017

Fy för förkylning..........................

Jag har varit förkyld mer än en vecka och det stör mig jättemycket. Det är den årstid som det är mest att göra och i mitt förkylda tillstånd så krävs det krafttag för att göra en bråkdel av det jag planerat att göra. Köket är fullt med odlingar som ska upp till växthuset, och jag hoppas det blir i eftermiddag då maken är hemma och vi kan köra upp odlingarna i traktorskopan. Samtidigt så skulle vi varit nere i båthuset och gjort färdigt lillbåten så vi kan åka ut till stugan på ön och börja städa inför sommaren. Det är roligt att har mycket omkring sig och jag tror att jag är avundsvärd, men ibland så känner jag som nu i mitt förkylda tillstånd att det är väl mycket vi har dragit på oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar