tisdag 30 december 2014

Kalas idag igen...............

Idag kommer dottern med familj och kalasar hos oss. Igår när hon ringde så missuppfattade jag lite och trodde att det var deras son Dennis med flickvännen Farina som är vegetarian som  skulle komma med dom. Men när jag ringde dottern i dag så är det dottern Lovisa med sin pojkvän Dennis som ska komma, alltså har jag lagat lite mat i onödan till vegetarianen i familjen. Maken har åkt  ner till Kittelfjäll för att handla och jag hoppas innerligt att dom  har kokosmjölk på affären.
Kaffe har dom säkert som vi också saknar och jag förvånar mig själv hur beroende man är av just kaffe, då det känns som en katastrof när jag inte får kaffe på morgonen.

God fortsättning på helgerna önskar jag som är med make och son i vår fjällstuga i Borkan

1 kommentar:

  1. God Fortsättning själv, allra käraste kusin! Hälsa gubben!

    SvaraRadera