fredag 30 januari 2015

Så nöjd så............

Nu är den lilla mattan klar, och jag kan inte låta bli att lägga den framför skåpet för att se hur det ser ut. Och jag är nöjd, då jag fått skåpet som jag målat om och även fått det mesta av inslaget till mattorna.
Som jag tidigare nämnt så är jag så lycklig över de skåp vi har, då dom rymmer mycket och jag har någon sorts förvaringshysteri. Sedan tycker jag om återvinning och gillar inte "Slit och släng" Och då är trasmattor något som jag tycker är vackert och roligt att väva.

3 kommentarer:

  1. Hej, roligt att du länkar. Helt OK såklart! Visst är du med på Vävspolen? Tycker jag känner igen både byrå och trasmatta från en bild där. Men jag kan ju ha fel. Önskar dig en trevlig fredag kväll!!

    SvaraRadera
  2. Hej jo jag är med på Vävspolen och tycker att det är jätteroligt, då jag får nya ideer och ibland svar på mina frågor.

    Ha en trevlig dag.

    SvaraRadera