tisdag 19 november 2013

Går det så går det.....

Jag pinnar på med väven i källaren som ska bli gardiner med glesrutor.
För visst skulle det kännas fint om jag fick dom med mig upp till fjälls till helgen, då vi ska åka upp och lägga nytt tak på garaget. Det är en del kvar på garnbommen, men dom går ganska fort att väva.
Det ska bli ett spännande projekt då vi ska fläta in lysfiber i glesrutorna och gardinerna ska få sin slutliga plats i bastubyggnadens relaxrum i fjällparadiset. Och vet ni vad, jag tycker det är så roligt att min lagvigde har det elektronikintresse och kunnande som han har, för jag är så otroligt nyfiken på hur det kommer att se ut i slutändan. Men jag dunkar på och tänker att hinner jag så är det bra och hinner jag inte är det ingen katastrof.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar