onsdag 26 februari 2014

Så sakta, så sakta..............................

Jag knyter, knyter och slår in några inslag, och det går så sakta, så sakta, och lite stressande är det  för en orolig själ som jag har som bloggmadam. Jag skulle inte vilja diagnostiseras och få en dom som bokstavskombination och som maken tror "hela alfabetet. Men jag är nöjd med resultatet trots att jag inte hunnit knyta en meter ännu på min lite mer strukturerade linnerya .
Mina beräkningar blir också fel då jag trodde att inslaget bara skulle räcka till två mattor. Jag är inne på tredje linneryan och inslaget räcker säkert till en fjärde matta.
Men jag är lyckligt lottad som kan skapa mattorna utan att det kostar så mycket, då det mesta av inslaget har jag fått från olika snälla personer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar