torsdag 19 februari 2015

Pling i min mobil.............

Pling i mobilen och en överlycklig dotter ringer. Nu har hon köpt det hon alltid drömt om, en egen ny snöskoter.
Samtidigt så tycker jag så synd om sonen som jag är förvaltare till inte får köpa en egen snöskoter trots att det finns medel att köpa en bättre begagnad snöskoter som han kan sitta bra på, då hans höfter är uppluckrade efter sista transplantationen. Men jag måste ta mig i kragen och ansöka på nytt och hoppas slippa få svaret från överförmyndarnämnden "Det är inte alla som har möjlighet att åka till fjällen och köra snöskoter" som jag fick när jag ansökte förra vintern. Då hyrde vi snöskoter till honom till ett pris som en halv bättre begagnad snöskoter skulle ha kostat.

Min förkylning kostar på och jag vill så mycket, men orkar så lite idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar