tisdag 28 februari 2017

Min tid räcker inte till..........................

Min tid räcker inte till och jag vill så mycket. Men det är kanske det som är felet att jag vill ha så mycket runt om mig. Jag vill plantera, väva, odla fina grönsaker som jag ska sätta ut under våren , jag vill städa ladugården där jag ska få min framtida vävstuga. Jag vill ha igång gardinväven i källaren och jag vill få igång handduksväven på övervåningen. Jag vill få upp allt garn som ligger på på härvor på koner så det går att varpa av garnet. Jag vill göra korv av en del av köttfärsen som vi har i frysen  och så vill jag ha igång stora Tallåsen, så jag kan väva stora mattor till hem och stugor. Jag vill väva förvaring i lilla vävstolen på övervåningen. Ibland undrar jag om jag är normal eller inte som vill så mycket och visst skulle det vara fint att väva den här fina mattan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar