tisdag 11 maj 2010

En hemsk dag utan internet!

Nu äntligen när maken kommit hem från jobbet så är Internet igång igen. Jag måste lägga in en annons i Vilhelmina Aktuellt om en bostad i Vilhelmina Min chef ringde idag och sa att dom ville att jag skulle jobba som områdeschef för äldreomsorgen där i sommar. Det är något jag inte har funderat över, att jobba inom äldreomsorgen Ju längre dagen gått så har jag funderat att det skulle vara en bra yrkeserfarenhet. Det borde vara betydligt lättare att få ett jobb inom äldreomsorgen än handikappomsorgen.
Nu sätter även stressnerverna igång då jag känner att jag måste få försöka få sol på min blekfeta kropp innan jag börjar knega den 5 juli och 6 veckor framåt.
Tack och lov att jag fick ett städryck efter att ha försummat hemmet i ett och ett halvt år. Den här gången ska hemmat bara försummas i ett halvår , då jag kommer att jobba inom handikappomsorgen däruppe till hösten.
Jag vill jobba men inte veckopendla och bara träffa min lagvigde på helgerna. Men ett halvår går fort och jag har ju så trevliga jobbarkompisar däruppe så det ska nog gå bra.

1 kommentar: