tisdag 18 maj 2010

Ryssvärme?




Ryssvärme är det säger min granne, och jag det kan hålla med om, då det har formligen exploderat i grönska här. Kvavt och varmt är det och lockar inte till att sitta inne och plugga arbetsrätt. Jag gjorde ett försök i morse, men insåg att det var bättre att gå ut och göra nåt annat.
Det blev fortsatt skrapning av mitt lilla sommarprojekt. Nu önskar jag bara en bättre slipmaskin, för efter lilla byrån så väntar en träsoffa på att bli i ordning innan den ska få sin slutliga plats i hallen i bastun som är under uppbyggnad i fjällparadiset. Efter detta väntar storbyrån som står i gästrummet ute på Malmön, där sommarparadiset ligger på skrapning och ommålning..

Apropå lillbyrån så var jag tvungen att kolla om änglabeslagen skulle kunna passa på den. Jag tycker nästan att ett beslag är för lite på en byrålåda, men att det skulle hellre passa med några mindre beslag än dessa. kom gärna med synpunkter snälla ni.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar