måndag 3 juni 2013

I den här stugan......

I den här stugan ska min kusin med make från Canada husera. Det har tagit många år för oss att göra i ordning stugan, men nu är den bebolig och får även fungera som förråd under vintertid.
Igår så städade,bäddade jag och hängde upp gardiner, så jag hoppas att kusinen med make kommer att trivas i stugan.
Det blir på onsdag eftermiddag som vi ska ratta ner till min syster i Roslagen för att sova över och kommer sedan på torsdag att möta Anna och Dave på Arlanda innan vi styr volvon hemöver med våra gäster, och det ska bli jättetrevligt att träffa dom igen.

4 kommentarer:

  1. Å, så hemtrevligt och ombonat! Jättefint!

    SvaraRadera
  2. Tackar så glad jag blir, då stugan är inredd med gamla möbler som jag målat. I den stugan får du och PV bo i när ni kommer till oss

    Kram från kusinen

    SvaraRadera
  3. En fin liten stuga ni inrett. Där måste man bara trivas. Ha så trevligt med gästerna. //MalinSj

    SvaraRadera
  4. What a lovely bedroom. The rug has beautiful colors.

    SvaraRadera