lördag 20 september 2014

Vävmässan igår....................

Nu är vi åter i hemmet efter en rolig dag på vävmässan igår. Inga nymodigheter fann vi men jag kom hem med både lingarn och litteratur. Den enklaste av alla vävstolar fanns på mässan och kanske väcker den ett intresse för nya vävare.
Våra trevliga gäster har åkt iväg med sin husbil som finns på förra inlägget. Jag är nöjd över mina inköp på mässan och glad över att jag inte stannade två dagar då det räckte gott och väl med en dag att gå på mässan. Jag trodde att jag skulle se något intressant som hjälpmedlet Drage och att det fanns plastskyttlar att köpa på mässan. Men inget av detta fanns på mässan så en dag räckte gott och väl. Roligt var det i alla fall med en mässa för fler vävnördar än jag själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar