måndag 2 november 2009

Avskedets stund är nära!


En dag kvar innan jag slutar mitt roliga jobb som jag haft i lite mer än ett år här i Vilhelmina. Idag hade mina underbara jobbarkompisar fixat avskedsfika med en god äppelkaka som kanslisten Ulrika har bakat. Oj vad jag kommer att sakna dom. Jenny, Pernilla, Karin och Ulrika. Samtidigt är jag glad och lycklig att få flytta hem igen till de mina, nära och kära.
På onsdag blir jag arbetslös och kommer då att starta en arbetslöshetsblogg, där jag ska skriva av mig mina tankar om jobbsök, glädje och besvikelse, och kanske om längtan tillbaka till det roliga jobb jag haft här.
I morgon blir det avsked med ledningsgruppen och jag gissar att det blir lika känslosamt som idag.

1 kommentar:

  1. Så energisk som du är Barbro, så kommer det garanterat att lösa sig.

    Jag har sagt det förut och säger det igen: jag är sååå imponerad av din till synes outsinliga energi!

    Stor kram härifrån.

    SvaraRadera