tisdag 31 december 2013

Gott slut till er alla!

Så här på årets sista dag så tänker jag på hur bra vi har det. Nyår firar jag med min stora kärlek och bästa vän (maken) i den här stugan som vi båda tycker så mycket om.
Idag så har jag manglat, då vi fått igång tvättmaskinen i våtrummet i bastubyggnaden, och tänker på hur bra det kommer att bli därute, då jag slipper ta hem tvätten i framtiden. Här kommer det att bli en tvättbänk och ett städskåp,
och här kommer duschkabinen att få sin plats.
På den här väggen ska en smart strykbräda så som maken redan beställt.
I dag har vi hängt upp dom sista gardinlängderna i relaxrummet. Jag bara fållat en längd och har tre kvar, men behöver dagsljus och kanske både strykjärn och strykbräda för att få ett bra resultat.
Gott nytt år till er alla som läser min blogg och som kommer med trevliga kommentatorer.

2 kommentarer: