torsdag 4 september 2014

Framme i stugan..........................

Vi är framme i stugan här i Borkan efter att ha fått en jättegod middag hos Gunilla och Urban i deras fina husbil som dom har parkerat i Dikanäs. Och så trevligt att träffa dom igen efter så många år.
Och jag ska erkänna att det vore roligt att ha en husbil att kajka runt med, men med hus, tre stugor och båt så har vi nog så att vi borde vara nöjda. Det har hänt att jag vaknat på natten och gått in i en garderob där det blivit tvärstopp efter att tidigare ha sovit i någon av stugorna där toan ligger på samma plats som garderoben hemma. Med mig hit har jag ett antal dukar som jag vävt på vävstugan i stan och som ska fållas.
Jag är en obotlig tidsoptimist och tror jag ska hinna mycket mer än jag klarar av, med det får bli det jag hinner med. Skönt är det i alla fall att vara här igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar