måndag 2 november 2009

Sista natten i Vilhelmina!


Så är det dags för sista natten här i Vilhelmina. Min lilla lägenhet är tömd, urstädad och utflyttad från. De två sista nätterna bor jag i Lundqvist stugmotell, där standarden är god och hyresvärden mycket trevlig. I morgon vid den här tiden så är jag i hemmet som ligger 25 mil söderut. Då börjar en ny fas i livet, som både är skrämmande och efterlängtad. Skrämmande pga. vad arbetlösheten kommer att innebära, efterlängtad då jag får vara bland mina nära och kära och kanske äntligen kan ta mig i kragen och plugga på lite innan tentan som skall genomlevas i december. En uppsats ska även skrivas före examination i början på januari. Hur som helst så har jag gjort mina egna val, och man måste väl leva det liv man har fått.
Godnatt alla kära...........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar