onsdag 20 juli 2011

Kalas idag!

Idag fyller han år, min lagvigde stora kärlek och livskamrat. 56 år ung fyller han och och i sommar har vi varit gifta i hela 16 år och jag vet inte var den tiden tagit vägen. Tårtan bestod av det som fanns i huset och skogen, men jättegod. 
Det är sista natten vi sover här i sommarparadiset på några dagar, för i morgon eftermiddag åker vi hem för att sova en natt hemma innan vi på fredag styr volvon norrut till fjällparadiset, och då ni ska vi hämta finskåpet i södra Tresund som jag har köpt av min systerson. Det är faktiskt jättelänge sedan vi varit i fjällstugan och det är tack vare våran goda granne som våra krukväxter lever. Vi har fått en förvarning om ofrivilligt besök av möss i stugan och jag gruvar faktisk för att på fredag kväll bevittna deras framfart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar