tisdag 21 maj 2013

Hemma igen efter en rolig resa.....

Nu är vi hemma igen, men så trevligt vi haft. På måndagsmorgon anlände vi till Tallin som ligger endast 37 mil från vår huvudstad Stockholm.
Estländarna är trevliga och duktiga hantverkare. Fin arkitektur och vi kunde känna historiens vingslag när vi gick på de kullerstensklädda gatorna innanför stadsmuren.
Vi har ätet och druckit gott och roligt har vi haft när vi samlats i vår hytt som var en fönsterhytt,
och jag tackar min härliga släkt för den upplevelse som jag fick av mina systrar och svågrar när jag fyllde jämnt tidigare i år. Lite rusdrycker och en kofta i lin och bomull blev inköpt. Rusdryckerna blev det som inte går att köpa här hemma och ska förbrukas när vi firar midsommar med kusinen med make från Canada och så många som möjligt av min stora härliga släkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar