torsdag 23 maj 2013

Nu ni......

Nu har jag äntligen skickat in min examensuppgift och som så många gånger förr så känner jag som en stor sten faller från mitt inre. Det ser ut som skrutt här hemma och så brukar det vara vid sådana här tillfällen. Ibland undrar jag varför jag utsätter mig själv för det här.
När folk frågar hur många högskolepoäng jag har så vet jag inte, bara att jag passerade 400 för några år sedan, så antalet bör ligga någonstans mellan 400-500 poäng. Jag har varit evig student sedan 2002, med tre studiefria terminen. Nästa termin har jag bestämt att inte läsa något, och kanske blir denna kurs den sista. Nu ska det röjas och jag ska njuta av studiefriheten några dagar innan det är dags opponering av någon annans examinationsuppgift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar