torsdag 8 juli 2010

15-årig bröllopsdag!


Idag den 8 juli är det 15 år sedan jag blev Fru Johansson på den brygga där vi träffats några år tidigare. 15 år av lycka och glädje. Jag kan tycka att det gick väldigt fort mot äktenskap, men jag var ju så djupt förälskad och är förresten det än. Jag känner att det är bara en sak jag ångrar och det är att jag inte träffat min make tidigare. Jag känner att varje dag med min make är fantastisk.
Vårt liv består av hårt arbete, men med humor och även satir emellanåt Men det är det liv jag älskar och inte vill byta ut mot något annat.
Han har låtit mig göra det jag vill göra och visst är vi olika på många sätt, men vi strävar mot samma mål. I morgon kommer han förbi här och vi åker ner till kusten för att fira vår bröllopsdag i stugan eller i båten.

1 kommentar:

  1. Stort grattis till er! Hoppas ni håller ihop länge till, för jag tror nog att du har hittat den bästa maken för dig! =)

    SvaraRadera