onsdag 29 september 2010

Hemresa!


Japp nu är det slut på de roliga, sociala trevligheterna jag haft på Stensunda Holiday Inn. I tidig morgontimma så åkte jag in till Uppsala central med min svåger och sitter nu på tåget mot Sundsvall, för vidare färd med buss upp till Örnsköldsvik.
Vid senaste samtalet med maken så satt han fast i en bilkö utanför Paris. Han flyger hem vid tvåtiden idag och bertäknas vara hemma ikväll. Då har jag lovat att ha bilen färdigpackad för vidare färd norrut till vårt fjällparadis.
Planerna kan dock ändras då en del "måsten" ska göras som exempel storbåtsupptag och takläggning på nyuppförd bod i sommarparadiset. Som det verkar så blir det en del resande för honom inom den närmaste tiden och då känns det bra om en del måsten är gjorda. Mina systrar dom är i svampskogen och jag önskar att jag kunde vara med dom, men plikterna hemma kallar och har jag ork så blir det brädmålning när jag kommit hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar