onsdag 18 maj 2011

Blekfeta fossingar!



Blekfeta fötter, men inte så länge till för på lördag åker dottern och jag till kroatien för att koppla av i en förhoppningsvis soligare och varmare miljö. Jag rotar runt bland mina sommarkläder för att hitta några plagg som passar min runda lekamen. I går hade jag en nära döden upplevelse då jag köpte en ny bikini.
I syrummet hänger klänningen med vidd som jag håller på att sy ur ett gardintyg som jag vävde för några år sedan som förhoppningsvis blir färdig i morgonkväll. Så här inför badsäsongen så tänker säkert fler som mig, att man borde äta mindre, men vad gör jag? Senast idag så åkte jag med mina trevliga chefskollegor till arenan och åt en jättegod lunch.

Dålig karaktär har jag och inte lär jag bli smalare under den kommande veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar