fredag 6 maj 2011

Landat!



Nu har vi landat i fjällparadiset efter en intensiv arbetsdag och 37 mil med Volvon och släpvagn. Mätta är vi efter laxpastasås och en hemlagad torkad nässelpasta till.
Jag kan konstatera att snön har tinat, sjön har stigit och inte en enda fjälllämmel har synts till.
Jag har gjort min sista dag som vikarierande enhetchef på ett äldrecentrum och trodde inte att jag skulle hinna allt som låg på skrivbordet i morse. Men med utesluten fikarast och en snabblunch så blev jag klar med allt strax efter klockan 15:00. Sedan städning och lämnat tillbaka nyckeln, så kan jag konstatera att jag haft en bra tid med idel trevlig och duktig personal och supertrevliga chefskollegor.
På måndag börjar jag åter som enhetschef inom handikappomsorgen, där jag trivs jättebra. Genomförandeplaner och dokumentation blir mina största arbetsuppgifter de närmaste veckorna, och inte mig emot, då jag är en skrivglad person.
Godnatt alla nära och kära önskar en trött bloggmadam

1 kommentar: