söndag 25 november 2012

Bloggstiltje.....

Japp nu blir det bloggstiljte en vecka då jag i tidig morgon åker med y-buss till Gävle där min exsvåger möter upp och och då ska jag träffa min förra svärmor och barnens kusin med familj. Sedan på torsdag ska jag på damastkurs i Sunne tillsammans med en  en vävande vän i Kil  hos Myrehed där jag köpt några kontramascher . Som vanligt så känns det jobbigt, men när jag  väl kommit iväg så känns det bra, och på fredag kommer min älskling ( make) ner till min syster ( Stensunda Manner inn) där vi äter gott  tillsammans. Kameran tar jag med mig och bilder kommer så småningom.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att gå på kurs hos gulliga Karin. Vill också hinna med det någon gång, men bor nog för nära.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  2. Du är visst som jag, våndas innan man ska åka iväg från familjen. Men när man väl är iväg så är allt bra.
    Ha en trevlig o inspirerande resa.
    Hälsningar Monika.

    SvaraRadera