måndag 28 januari 2013

Återställande till vardagsordning.....

Jag ska erkänna att jag haft en fantastisk helg med en härlig stor släkt och goda vänner. Det är ingen höjdare att bli 60 år, men det är nog precis som det ska vara. Vi föds, lever och dör och det gäller oss alla.

Nu är vardagsordningen återställd och idag blir en lugn dag då min födelsedag är först i morgon. Finporslinet är diskat och återbördat till sin vanliga plats i klaffskåpet och två hörnskåp.
Jag har ju allt jag behöver men fick några handgjorda fina smycken, lite kläder, en fin ljuslykta och ska få resa med mina systrar och män till Tallin någon gång i vår. En vinprovning fick vi av goda vänner och det ska bli kul att göra, då jag har svårt för vissa röda viner. Två flaskor gott Amaronevin fick jag också.

Jag är tacksam för presenterna och känner mig lite övervärderad. Värre är det  för maken som ligger i magsjuka och jag ber en stilla bön att jag ska vara frisk i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar