lördag 19 januari 2013

Gladmail idag!

Gissa om jag blev glad när jag fick det här mailet. Jag har tittat på en kurs i Bengtsfors i juni, men då har vi besök av kusinen med make från Canada, och då vill jag inte åka på kurs. Då vi har kunskapen på nära håll (vävkompis) så kanske min dröm om att göra en egen svampkorg går i uppfyllelse.


"Hej mellansystern!
Jag läser på din blogg om pilflätning. Den artikeln har jag också läst. Jag har ca 10 års erfarenhet av korgflätning som aktivitet inom arbetsterapin, vuxenpsykiatrin i Piteå samt en grundutbildning från "artonhundratalet"
Kanske jag kan plocka fram mina kunskaper och till ex höra om Vuxenskolan kan bidraga med en kurs typ vår vävkurs?
Det är ju kul att hantverket inte dör ut helt. 
Ha det bra i kylan så syns vi måndag."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar