fredag 22 februari 2013

Och nu blir det spännande......

Nu har jag färgat garnet som jag hoppas ska få samma färg som det jag slagit in i väven i köksvävstolen.
Lite tyg som ska bli mattrasor fick följa med i färgbadet och ligger nu i tvättmaskinen, och nu tänker jag skryta, för jag har världens bästa tvättmaskin, en Elektrolux Wacsator som jag köpte loss från den sista bostaden jag hade när jag jobbade i Vilhelmina. Huset skulle rivas och därför fick jag köpa både tvättmaskin och torktumlare. Tvättmedelsluckan var lite trasig men en träknopp löste det problemet. Tvättmaskinen tvättar mycket rent och är jättesnabb och är den bästa tvättmaskin jag någonsin haft.
Tvättmaskinen står tillfälligt i fel rum då tvättstugan ska renoveras, men det fungerar utmärkt under en övergångstid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar