tisdag 1 september 2009

Telefonbyte!


Nu ska den bytas ut. Erikssson telefonen som jag skaffade för ett år sedan, och inte varit helt nöjd med. Jag har alltid haft Nokia telefoner utom den allra första mobiltelefonen som var en Motorola. Så förra året tänkte jag mig vara lite modig och bytte märke. Min jobbmobil gillar jag och nu när jag glömt laddaren i fjällstugan och skulle köpa en ny laddare så passade jag på att visa jobbmobilen och fråga om priset. Och hoppsan! till det priset så behövdes ingen betänketid. Telefonen har inte så många finesser, men tillräcklig avancerad för mig som använder telefonen till att ringa med samt som väckarklocka. Tänk så knepig jag är. Det ska vara Volvobil, Nokiatelefon, Huskvarna symaskin och Glimåkra eller Öxabäck vävstol, vilket innebär att jag är feg, feg, feg som inte vågar testa något oprövat.

1 kommentar:

  1. Feg och feg... Det kallas nog snarare för... konservativ? =P Du har ju testat en Ericsson och du har inte en Volvo tillhands jämt heller!

    SvaraRadera