tisdag 22 februari 2011

Vår fönsterutsikt de senaste 3 dygnen!


Japp, åter i hemmet efter 3 roliga dygn tillsammans med mina systrar och våra lagvidga bättre hälfter, då ví besökt Tallin på andra sidan Östersjön. Trevligt sällskap god mat och dryck och trevliga upplevelser. Tallin är en spännande stad med mycket kultur som jag vill gärna utforskar mer, men då under en varmare tid på året.
Hur som helst så är det skönt att vara tillbaka i hemmet och vardagen igen, och i morgon får jag min fina majolika levererad och dagen skall ägnas åt vävning av kökshandukar uppe och överkast i källaren, beroende på temperatur i rummen, då ännu en kall natt väntas.

2 kommentarer:

  1. Utforskar gärna Tallinn under en varmare period, jag med. Vi var där en novemberdag och då blåste det kusligt kalla vindar. Så jag måste nog åka dit igen eftersom jag har för mig att det ska vara finare (och betydligt behagligare) på sommaren.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Japp då planerar vi. Åker vi innan midsommar så kan vi inhanla rosa rysk champange till midsommar. En sak har jag lovat mig är att ha promenadvänliga skor på mig vid utforskningen.

    Kram från mamsen

    SvaraRadera