onsdag 12 oktober 2011

Garnverkstad blev målarverkstad!

Vi har fel på flispannan vilket innebär att det inte är någon värme i garaget där jag tillfälligtvis har haft mina målarprojekt. Då fick det bli en annan lösning och jag har målat korsnischen, vävpallen och tråget här i källaren där det är varmare. Jag sa till maken att vi kunde placera in änglabyrån som är halvtorr i garn verkstaden där jag bobinar upp garnerna på koner. Men efter att ha målat klart så ser jag min utrymmes optimism och har istället städat undan i vävrummet i källaren så byrån får torka klart där under den tid jag är bortrest.

Om en timme kommer flygtaxin och vi åker till Göteborg för sonens 19-års kontroll efter hans hjärtbyte. Då är det också 6 år sedan han fick sin nya njure. Jag håller tummarna på att hans värden är bra och att vi kommer hem som planerat på fredag kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar