måndag 30 juli 2012

Så rik, så rik...............

Jag känner mig så rik när jag spolat upp garnet jag har på härvor, med hjälp av min fantastiska maskin som syns i bakgrunden.
Jag har gett mig den att allt garn jag har på härvor ska upp på konor för att bli mer lätthanterligt. Jag säger till min lagvigde att lagret med härvor minskar, men då säger maken att då får jag nya härvor av någon, och kanske blir det så, men jag är lycklig när jag till slut fått upp garnet på konor.

I kväll ska vi göra en nattstyrning upp till fjälls och naturligtvis så ska garnhärvor, plåtbobiner och mitt praktiska bobinbord i bra höjd följa med upp till vårt fjällparadis.

Jag ska erkänna att jag har mycket svårt att sitta ner och göra ingenting och kan absolut inte njuta av en sådant tillfälle. Nej både händer och hjärnan ska arbeta, då mår jag som allra bäst.

1 kommentar:

  1. Grattis. Förstår din känsla. Skulle också vilja göra som du- kunna spola upp alla härvor.
    Det är en guldklimp du har där i källarn :)

    Bodde jag närmare skulle jag hyra in mig.
    Hälsningar Monika

    SvaraRadera