tisdag 21 augusti 2012

Nu är det slut på ockupationen..................

Nu vill inte maken ha mina målningsprojekt i sitt garage längre och ett av skåpen som jag fick har förpassats till källaren (framför min fantastiska maskin). Men nu är det bär och svamptider så bobinandet får vänta.
När jag blandar min egen färg så blir torktiden lång och därför får det stå i källaren tills vidare. Men jag är glad att jag tackade ja till skåpet, för med några fina beslag så blir det nog fint, och kanske får det sin slutliga plats i köket när det är ombyggt, förhoppningsvis under 2013.

1 kommentar:

  1. Åh, vilken skillnad! Tror nog att jag borde besöka en loppis nån dag framöver och se om jag hittar nåt att måla vitt. Att döma av detta ska det ju gå att omvandla vilken fuling till möbel som helst till nåt riktigt stiligt, så länge den är någorlunda hel.

    Kram!

    SvaraRadera