torsdag 13 augusti 2009

Man måste ju leva det liv man har fått!



Idag har jag vaknat upp till en underbar utsikt. Sedan målning ( jag är en evig målarkludd). Sedan den återvinliga vedklyvningen. Vedsäckarna ökar sakta och vedhökarna minskar lika sakta.


Jag vill ju göra så mycket som möjligt men hinner inte allt jag vill. Trots allt så är jag oerhört privieligerad som kan gör det jag vill. Jag har allt jag vill ha, men blir ibland så trött, trött, trött. Jag vill pränta ett viktigt ord." Man måste ju leva det liv det liv man har fått". Det här en del av mitt liv. och jag har fått det mycket bra med 4 underbara barn, en älskade make, bra utbildning bra jobb, eget hem och flera underbara paradis, kan man begära mer. Här är en bild på en rensad svamphög, och det är lyx , när man kan kan gå ut i sin omgivning och få tag i dessa läckerheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar