fredag 29 januari 2010

Man kanske måste blogga på sin födelsedag!


Det känns lite konstig när jag idag fyller 57 år, och jag vet inte var livet tagit vägen, Jag kan bara konstatera att livet hittills har inneburet i det närmaste allt, men kanske mest lycka och glädje. Jag har en underbar familj, kära släktingar och vänner, ett kanonroligt jobb och får göra allt jag vill. Jag har en skaparglädje, har lyckat få en bra utbildning utan studieskulder, är otroligt nyfiken och finner alltid nya spännande universitetskurser att läsa.
livet just nu är veckopendling , roligt jobb som vikarierande områdeschef inom handikappomsorgen med otroligt trevlig chef och arbetskamrater. Stugunderhåll, eller bastubyggnad är otroligt, roligt, kreativt och framtidsskridande.
Jag vill utan att skryta säga att jag har det bästa här i livet. När yngsta dotter ringer och frågade vad jag ville ha så svarar jag att jag har allt jag behöver och behöver inget mer, jo jag har faktiskt löst en fin lampa på tradera (på kommundatorn under lunchen, fy) Till mig själv (oss) i födelsedagspresent. Lampan ska få sin plats över min mammas fina bord som vi har i lilla stugan vid Skulesjön.
Tack alla kära för telefon och mailuppvaktningen

2 kommentarer:

  1. Men grattis, grattis kära kusin!

    Här kommer hela famnen full med kramar och en virtuell tulpanbukett!

    Pv hälsar!

    SvaraRadera
  2. Jamen då VET du ju vart livet tagit vägen, med tanke på allt du varit med om och allt du åstadkommit. =) Grattis än en gång, kära mor!

    Kram från yngsta dottern!

    SvaraRadera