söndag 24 januari 2010

Olidligt spännande!


Så är jag tillbaka i min veckopendlarlägenhet för en ny arbetsvecka. Resan mellan hemmet och Åsele blev spännande då vi började lyssna på Henning Mankells bok "Kinesen".
Maken brukar skjutsa mig till Åsele, där jag kan fortsätta med buss till Vilhelmina. Det är så dåliga kommunikationer mellan Vilhelmina och Örnsköldsvik, då jag måste åka via Umeå om jag ska åka buss hela vägen.
Naturligtvis kan jag köra själv, men då vill jag gärna köra bätterbilen som har fyrhjuls drift. Detta skulle då ställa till problem då vi åker till fjällparadiset varannan helg när jag jobbar här och vi ska ha släpvagnen med fylld med byggmaterial. Inte vill maken dra släpvagnen efter 745:an när det finns en Crosscountry. Hur som helst så ser jag fram emot fredageftermiddag då vi ska fortsätta lyssna på den här,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar