söndag 21 oktober 2012

Hemma igen efter en rolig resa!

Oj så trevligt vi haft på vår resa till syfestivalen i Stockholm, där vi varit under dagarna två. Jag hade tänkt mig att köpa något bra symönster och kemikalier till batikfärgning på mässan, men så blev det inte. Istället har jag köpt underkläder i bambu, några böcker, ett strykbrädesunderlägg och en del spännande ting för målning på trä. Men så mycket fint vi såg, och jag fick habegär på det här.

Linnekläder som den här.
Broderade yllekuddar.
Tovade sittdynor.
Snyggt överkast i lapptäcksteknik.
Mera lapptäcke.
Sedan ett besök hos Gudrun Sjödens outlet butik där jag inte köpte något, men fick nya ideer av det här, som kanske kan passa någonstans hos oss.
Trevligt ressällskap och Kicki var bra reseledare och vi hade en bra chaufför som vi sjöng en liten trudilutt  för vid avstigningen.

God natt önskar en nöjd och inspirerad bloggmadam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar