måndag 10 december 2012

Vardag igen.....

Vi kom hem från fjällstugan igår kväll, och nu på morgonen så fick jag gå på mitt löp och gåband som jag tycker så mycket om. Morgonpromenaden mjukar upp min stela lekamen och magen kommer igång. Jag kan gå i mina sandaler som jag inte får ont i hälarna av. Nu funderar jag att om det blir många dagar uppe i stugan så vill jag göra min dagliga promenad för att må bra. Så nu så ska jag ge mig själv en julklapp, ett litet enklare och billigare gåband som tex det här
Det kan jag ha i fjällstugan och fälla ihop och ställa undan när jag inte använder det. Det kan få vara kvar i fjällstugan då det är vår och sommar när vi är i dom andra stugorna och jag kan gå i mina älskade sandaler ute i naturen. Jag måste äta en kur antiinflammatorisk emellanåt  men det sista försöket relulterade i en magkur som måste behandlas först innan jag kan börja med kuren för min hälsporre.

Jag ska erkänna att jag är lite fåfäng och alltid älskat snygga högklackade skor. Men den tiden är nog slut nu då jag inte lyckats bli av med min hälsporre som jag haft i snart två år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar