måndag 15 mars 2010

Nästan för trött för att blogga?


Då är det illa. Usch va trött man är. Är det månne den fjällluft jag fått i mig under den forna helgen som gett sådana efterverkningar.
Dagen på jobbet har varit intensiv. Tre möten, ett på förmiddagen efter telefontiden och två på eftermiddagen. Därimellan en vild jakt efter vikarier. Sent på eftermiddagen så var allt löst och jag har dåligt samvete att jag inte hunnit förbereda morgondagens APT (Arbetsplatsträff) som jag borde.
Sent hemma så går alla mina planer åt skogen. Jag som tänkte varpa ripsvarpen ikväll. Men ska man köra igång varpan så bör man ha några timmar på sig om det skulle trassla till sig.
En dusch och i sedan i säng någorlunda tid. En arbetsvecka går oerhört fort med mitt oerhört trevliga jobb och vips är det fredag och man får förhoppningsvis uppleva sånt här...........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar