torsdag 1 juli 2010

Hipp hurra jag klarade tentan!!!!!!!!

Nu har vi fått besked att alla som skrev tentan i arbetsrätt klarade minst godkänt. I morgon före kl 12 får alla besked om de fått G eller VG. Det spelar ingen större roll för mig bara jag slipper göra en svår omtenta i augusti. Nu kommer skumpan fram....................................... hurra.
Och dotter sjuksköterska säger, plugga på du mamsen, det håller demensen på avstånd. Men det är ju sådana här stunder som gör en så lycklig ( igen).

2 kommentarer:

  1. Stort Grattis!!

    Lite nyfiken är jag på hur du hade tänkt att vi skulle kunna städa hemma samtidigt hos mig genom att befinna oss samtidigt på ön?

    Kram Lotha

    SvaraRadera
  2. Tackar och ännu gladare blev jag alldeles nyss av det här.

    Subject Resultat Arbetsrätt distans VG 96p mvh heh
    Sender Hans-Erik Hellborg
    Recipient Barbro Johansson
    Date Today 10:07

    Jag tänkte att ni kunde åka ut på kvällen efter ni har städat på dan.

    Kram från mamma

    SvaraRadera