torsdag 22 juli 2010

Längtan till fjällparadiset!


Nu har jag jobbat nästan 3 veckor som områdeschef inom äldreomsorgen i Vilhelmina. Tiden har gått jättefort och jag börjar så smått att få grepp om det hela.
Nästa vecka börjar allvaret då jag jobbar som ensam chef halva dagarna, då min kollega är halvt sjukskriven. Jag är inte ett dugg orolig så jag har en hel hög duktiga medarbetare runt mig.
I morgon bär det iväg till fjällparadiset där maken varit sedan onsdagskväll. På lördag blir det middag hos våra goda vänner i en närliggande fjällby. På den middagen brukar det alltid bli spännande överaskningar och vi ska naturligtvis fira de båda födelsedagsbarnen som fyllde år i tisdags. Så i morgon-eftermiddag kommer jag att välkomnas av älskade maken och dessa fina figurer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar