lördag 8 september 2012

Jag vill, jag vill........................

I natt har vi sovit första natten i år i vår lilla höststuga som ligger bara några kilometer hemifrån. Jag har planer på att måla väggar och tak vita och även tapetsera om i sovrummet där jag har som mål att få till ett romantisk sovrum. Badrummet började vi med för några år sedan och vi har planerat att gräva ner en tank och ta vatten från sjön så länge så vi får en inneskita. Eventuellt så blir det brunnsborrning där i framtiden. När jag ser skåpet, tallrikshyllan och hyllan där vi ska ha några ljuslyktor på i sovrummet, så vill jag börja måla omgående.
Ikväll ska vi på fest och då blir det ingen målning, men i veckan ska jag måla mormorshyllorna, så en liten början blir det i alla fall.

4 kommentarer:

  1. Så fantastiskt duktig du är på målning etc. Du inspirerar....jag tittar på vårt gamla skåp som står i källarn- med nya ögon... Vore bra om du bodde närmare...;).
    Hälsningar Monika

    SvaraRadera
  2. Har du sett trasmattsbloggen?
    http://trasmattan.blogspot.se/

    SvaraRadera
  3. Tack Cecilia, då hon med trasmattsbloggen bara bor en mil från mig, så dit vill jag åka och se på hennes vävnader.

    Kul kul..............

    SvaraRadera
  4. Jo jag tänkte att det fanns IRL-möjlligheter där.

    SvaraRadera