söndag 19 april 2009

Ett bekännande

Ja inte räcker min studielediga tid så länge till, för så här i studieabstinens tid måste jag erkänna vad jag gjort. Det är konstigt att när man väl har blivit student så finns risken att det blir bestående. Men jag känner att om jag läser de nedanstående kurserna så kanske jag har lättare att få jobb på hemmaplan, kanske finns chansen att jobba med personalfrågor som jag gör även i mitt nuvarande jobb.

Höstterminen 2009

Du har anmält dig till följande utbildningar:1. UMU-22214 - Psykosocial arbetsmiljö 15hp Dagtid, Distans, Halvfart (50%), Fristående kurs, Umeå universitet, Umeå2. UMU-25092 - Arbetsrätt 1 15hp Dagtid, Distans, Halvfart (50%), Fristående kurs, Umeå universitet, Umeå

1 kommentar:

  1. Mamma... Jag hade behövt ditt enorma studieintresse. För jag saknar det helt just nu.

    SvaraRadera