fredag 24 april 2009

Hopp om en livlig framtid!






Idag hände det, det som förhoppningsvis ska stoppa mina framtida ben och armbrott.

En ledig dag, hemkomst en dag tidigare än vanligt, försökte sova på makens arm i natt, men de nya sängarna gör att det närmast blir en vallgrav mellan oss. Makens förslag är att skaff en hel madrass och sedan samnkronisera sängarna. Jag protesterar lite, måste jag den kvällströtta sitta och sova när du ser på TV?


Diskussionen avslutas och drömmarna tar vid. När jag inte längre är benskör så skulle kanske en ridtur på islandshäst i 8 dagar på Island vara möjligt. Det är lands resetidning som får mig på dessa tankar. Maken hittar en kryssning mellan öarna som säkert är intressant, men tillbaka till verkligheten. Vi har hus, stugor och båtar, och sommarsemestern blir att pendla mellan ägorna och klippa gräs. Förhoppningsvis med släktingar och vänner från Sverige och Canada.


Tillbaka till benskörheten, tänk att ett dropp som jag fick idag ska räcka ett helt år innan nästa dropp tar vid, och jag slipper de eländiga tabletterna som jag blir så dålig av. Livet är underbart


A day off, return home one day earlier than usual, tried to sleep on her husband's arm, but the new songs make it almost becomes a moat between us. Husband's proposal is to obtain an entire mattress, and then samkronisera beds. I protest a bit, I have the evening tired to sit and sleep while watching TV? The discussion ends and the dreams begins. When I no longer have the osteoperos, then perhaps a trek in Iceland in 8 days on the Island as possible. It is country travel magazine leads me to these thoughts. The husband can find a cruise between the islands, which is certainly interesting, but back to reality. We have houses, cottages and boats, and the summer holidays is to commute between buildings and cut grass. Hopefully, with relatives and friends from Sweden and Canada. Back to osteoporosis, think that a drip, which I received today to cover a full year before the next drop begins, and I avoid the wretched tablets which I will be as bad off. Life is wonderful

1 kommentar:

  1. Tänk vad uppfinningsrikedomen är fantastisk... =)

    SvaraRadera