tisdag 30 juni 2009

Blixt och dunder!!!!!!


Ja efter en kvävande hetta då man inte törs gå nära utan risk för att klibba fast vid nån, så bröt det lös. Blixt och dunder under flera timmar, så nu blir det ett paradis för myggen. 3 dagar kvar att jobba innan semester. Känn på ordet hur ljuvligt det låter. När man som jag är evig student och inte vill sätta mig i skuld så har jag varit semestervikarie för andra under somrarna utom 2006 då jag jobbat hela året och fick en egen semester.


Nu har jag snart 3 veckors semester och så kommer den vanliga sommardiskussionen. Jag vill gärna vara i sommarstugan ute på ön i höga kusten. Maken vill nog hellre vara i fjällstugan. Jag gillar också fjällen på sommaren, men föredrar att vara där lite senare när det är mindre mygg. Maken vann diskussionen och det blir att åka till den här stugan på fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar