tisdag 9 augusti 2011

Återfall igen!

Jo nu blir det så att jag kommer att vara evig student ett halvår till, och förhoppningsvis blir det den sista kursen jag går, då den står sist på önskelistan över vad jag vill läsa.

Men så klart finns en önskedröm till och det är hantverkskursen på Hampnäs folkhögskola. Men den finns nog inte mer då då undervisningen från och med i höst är flyttad till rådhuset i stan och därigenom avsaknad av de byggnader som smedja, vävsalar och annat som hörde till kursen.

Jag får därför nöja mig med kursen nedan som jag tänkte läsa under förra terminen, men glömde tacka ja till vid andra antagningstillfället och som är ett måste för att komma med på kursen.

Höstterminen 2011

Du har anmält dig till följande utbildningar:

1. MAH-38005 - Handikapprätt 15hp Blandade tider,
Internetbaserad distansunderv, Halvfart (50%), Fristående kurs,
Malmö högskola, Malmö

2 kommentarer:

  1. Vindelns eller Vadstenas folkhögskolor?
    Fast då kan du ju inte bo hemma förstås ...

    SvaraRadera
  2. Hej det är för långt bort och nu känns det så bra att bo hemma efter att ha jobbat på annan ort några år, så jag får hantverka mig själv på hemmaplan.

    SvaraRadera