fredag 11 januari 2013

Klart!

Japp nu sitter hyllan där även om det inte riktigt blev som jag tänkt mig. Bra förvaring blev det och redalådorna är redan fyllda med små vävaterajler som jag behöver. På hyllan ovanför ska koner med silkegarn få sin plats.
Ovanför skåpet med lingarner har jag  placerat en del silke, men jag har massor kvar att bobina upp och som måste få plats någonstans.
Färdigmålad är även 50-kronorshyllan som jag ska fylla med vävlitteratur.

Lilla skåpet har även det fått sitt slutliga målningsvarv, men då jag målat både hyllan och skåpet med min egenblandade färg så måste dom stå och torka ca en vecka innan jag kan placera ut dom.
Hur som helst så känner jag mig nöjd, som har sådana bra förvaringsutrymmen. Stackars maken sliter sig i det lilla hår han har kvar när jag kommer hem med något nytt målarprojekt men brukar bli tyst när han ser slutresultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar