torsdag 10 januari 2013

Min förvaringsnoja.....

När jag bobinar upp mina garner med hjälp av min fantastiska maskin i källaren så tänker jag alltid på var jag ska förvara de koner med garn som är färdiga. Jag vill inte ha garner som jag är rädd om på logen då det är risk att mössen vill härbärga där. Sagt och gjort så vill jag gärna använda återvunna grejer istället för att köpa nytt. Så ikväll ska jag be maken skruva upp den här förvaringsgrejen på väggen bakom vävstolen på övervåningen.
Hyllan satt på bobinmaskinen som är nerkapad till hälften, Reda-lådorna fanns i köket på ön när vi köpte stugan  och konsolerna köpta jag för några år sedan när jag jobbade på Gene Fornby. Lådorna ger lite mer struktur på mina saker till vävningen och hyllan ger en viss frist till fler konor garn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar